уторак, 13. мај 2014.

Monogatari serijal Hanamonogatari odložen za 16. Avgust




Oficijalni sajt za Monogatari Second Season anime je objavio da u utorak da će Hanamonogatari (Flower Story) anime neće biti premijerno prikazana 31. Maja zbog produkcijskih problema. Umesto debija 31. Maja i pet uzastopnih nedelja emitovanja, svih pet epizoda će biti maratonski prikazane 16. Avgusta.

Anime će prvo debitovati na Tokyo MX TV stanici 16. Avgusta od 19h do 21h, njega će pratiti BS11 kanal i Niconico stream servis kasnije te večeri.

Michiko Neya (Shaman King-ova Tao Jun, The Familiar of Zero F-ova Aniesse) i Kana Asumi (Pretty Rhythm Aurora Dream-ova Aira, Nyaruko:Crawling With Love!) će se pridružiti ulogama kao Tooe Kanabaru odnosno Rōka Numachi. Miyuki Sawashiro i Kaori Mizuhashi će se vratiti da igraju svoje uloge Suruga Kanbaru i Ougi Oshino.


Tekst: Majčine reči...
Mrs. Kanbaru: "Moraš da budeš ili lek ili otrov. Inače si samo voda."
Suruga: "Bila je tip majke koji bi rekao tako nešto."
Suruga: "Da. Da ako mene pitate, bila je demonolika osoba."
Ougi: "Znaš li za glassine o demonu? Izgleda da je ta devojka iz srednje škole."
Suruga: "Demon koji je želeo sve ali sve igubio... Sam možda ja!"
Rōka: "Tip osobe koji bi išao toliko daleko da bi išao u kuću demona da bi pričao sa njom je neko ko se rangira jedanaesti od deset osoba."
Suruga: "Neko ko je sve izgubio sve na početku I nema ništa. To sam ja, Suruga Kanbaru. Pitam se da li će doći dan kada ću moći da spavam bez izolir trake obmotane oko moje ruke."

Tomoyuki Itamura je režiser Hanamogatari-ja, dok Akiyuki Shinbo deluje kao glavni director I supervisor scenarija zajedno sa Fuyashi Tou-om. Akio Watanabe je dizajner likova zasnovanim na VOFAN-ovim ilustracijama za NisiOisin-ov originalnu novelu. Watanabe, Nobuhiro Sugiyama I Taisuke Iwasaki će takođe raditi kao direktori animacije u SHAFT-u. Satoru Kousaki će biti zadužen za muziku.

Нема коментара:

Постави коментар