среда, 12. фебруар 2014.

12012 je na neograničenoj pauzi

Šokantna i veoma tužna vest za većinu visual kei fanova jeste da će poznati bend, 12012, prestati sa svojim aktivnostima na neodređeno vreme. Doduše, to će se dogoditi tek narednog decembra. Bend je nastao davne 2003. i do sada objavio 14 albuma i mini albuma i preko 20 singlova.
Kao razloge za ovakav postupak, kao i većina drugih visual kei bendova, navode da žele da naprave pauzu kako bi dali sebi vremena da porazmisle o svojim budućnostima kao izvođača, i kakvu vrstu muzike u budućnosti žele da izvide (u okviru benda, što ipak zvuči utešno). Nadajmo se da će ova pauza kratko trajati i da se bend neće rasformirati, kao što to obično bendovi rade posle najave ovakvih pauza, kao famozni D'espairsRay.



1 коментар:

Saj је рекао...

I nisam se nešto šokirala. Stalno prave pauze i pauzice, bilo bi dobro da smisle šta žele i da prave muziku. I da ne bude toliko metal zvuk, sviđalo mi se sve do albuma "Seven". :D Odkad im je otišao gitarista Suga Yusuke, zadnjih 2-3 godine, i kad su bez njega pravili "12012" samo dve pesme su mi OK. Nastavili su sa nekim singlovima, skidala sam ali nije bilo tu nešto za mene.
Nije loš novi min album "Swan" i baš sam se obradovala. Inače, moj omiljeni bend, koji će se slušati...dosta starih pesama i po koja nova. :) Samo neka oni postoje i što pre se vrate sa novim pesmama.

Постави коментар