петак, 25. јул 2014.

Snima se BAKUMAN live-action


Popularna Bakuman manga koja je došla iz pera tandema  Tsugumi Ohba i Takeshi Obata čuvenih po svom prethodnom ostvarenju Death Note.

Bakuman je počeo da izlazi kao manga u Weekly Shonen Jump (Shueisha) 2008.godine i izlazio je sve do 2012.godine, manga ima 176 chapter-a raspoređenih u 20 tankobona.




Ovo ostvarenje je zabeležilo veliki uspeh. Manga je u maju ove godine imala preko 15 miliona voluma u opticaju. Pored mange ima i 3 sezone anime-a koje prikazivane od 2010. do 2013. godine i video igru. Ovakav uspeh nije mogao proći bez live-action ekranizacije pa je u maju ove godine započeto sa snimanjem filma.

Radnja mange se fokusira na dva srednjoškolca Moritaka Mashiro i Akito Takagi. Jedan ima talenta za crtanje drugi za pisanje, njih dvojica se udružuju kako bi ostvarili san i postali mangake čija manga izlazi u Shounen Jump magazinu.

Režiser Bakuman live-action filma je Hitoshi Ōne koji se proslavio sa ostvarenjem "Moteki".


Glavne protagoniste u fiolmu igraju Takeshi Satoh (Moritaka Mashiro) i Ryūnosuke Kamiki (Akito Takagi) a nedavno je objavljena i glavna ženska uloga Azuki Miho koju će igrati glumica Komatsu Nana.


Hitoshi Ōne koji će pored toga što režira film biti i pisac scenaria je izjavio: "80% moje ličnosti je formirano zahvaljujući ovoj mangi koju sam čitao kao dete. Oduvek sam želeo da snimim film u kojem će glavni protagonista biti mangaka. Nadao sam se da će Satoshi i Kamiki biti dostupni za film i smatram da je ovo savršen casting. U ovom filmu ću proživeti moj nesotvareni san koji sam imao kao dečak da postanem mangaka." 


Premijera filma je najvaljena za 2015 godinu.

Нема коментара:

Постави коментар