недеља, 13. јул 2014.

Giljermo Del Toro želi da snimi Gantz film



Režiser Giljermo Del Toro (Pacific Rim, Pan's Labyrinth, Hellboy) održao je Ask Me Anything (AMA) događaj na Reddit-u. Korisnik Reddit-a pitao ga je "da li postoji neka manga ili anime serija sa kojom je upoznat, za koju bi volio da adaptira u (live-action) film ukoliko mu se ukaže prilika?" Del Toro je odgovorio na to "volio bih da uradim live-action Gantz".

Giljermo Del Toro

Ovdje možete pročitati cijeli odgovor:

Pa, ja sam veliki anime i manga fan, kao što je i moja kćerka. U stvari, imam cijelu kabinu u mojoj kancelariji u vrtu posvećenu samo manga i anime ostvarenjima, gdje držim knjige i moje filmove. Nikada nisam odgledao Evangelion, volim dizajn i vrlo sam upoznat sa dizajnom EVA robota i Anđela, ali ja nikada nisam stvarno sjeo da odgledam seriju. Neki ljudi su to istakli - Ne znam da li Travis koji je napisao Pacific Rim odgledao Evangelion - vidjeli su gel koji povezuje ljude sa robotima, to sam ja sam smislio, bez gledanja Evangelion-a. Ipak u potpunosti priznaju uticaj Patlabor-a, Ghost in the Shell-a, Tetsujin 28-goa, Space Giants-a, Mazinger Z-a, i mnogih drugih animea u kojima sam uživao gledajući ih. Veoma volim rad Osamu-a Tezuka, čiji je rad uticao na mene dok sam odrastao, taklođe volim radove Mamoru-a Oshii-a, Katsuhiro-a Otomo-a, Satoshi-a Kon-a (mnogo volim, za koga mislim da je bio najbolji narator u animeu pored Miyazaki-a i Takahata-a).

Volim i rad Jiro-a Taniguchi-a, za koga mislim da je izuzetno kontemplativan i meditativan, veliki uticaj na mene su imale Mirasawa skulpture kao i horor priče Junji-a Ito-a, koga sam upoznao na mom poslednjem putovanju u Japanu. Bio je vrlo, vrlo stidljiv, a ja sam ga stalno "udarao" po leđima, što nije bilo baš japanski. Junji Ito je jedini autor stripa/mange koji me je baš uplašio. Kada se ajkula penjala uz stepenice u mangi Gyo, kada joj izrastaju mehaničke noge i počinje da ih juri, bukvalno sam  bacio na strip i viknuo "NE!" Bio sam tako uplašen.

Takođe mislim i da sam pod velikim uticajem dizajnera japanskih igara. Dobar sam prijatelj Hideo-a Kojima-e, i imao sam dovoljno sreće da se sprijateljim sa Otomo-San. Ali serija za koju mislim da bi bilo fantastično da se adaptira i za koju bih volio da uradim live-action film je Gantz. Volim mange, volim mangu  ne znam da li ste upoznati sa njom, zove se BLAME - stvarno je nadrealna, lijepa manga, ali ne znam da li ti znaš za nju. Autor je Tsutomu Nihei. Volim i rad Katsuya-e Terada. Dao sam sve od sebe kao anime fan da pokušam i uradim prvi live-action anime film sa Pacific Rim-om. I to je jedan od razloga zašto sam želio postići paletu super-zasićenih boja. Nadao sam se da ću napraviti film dinamičnim i živim kao i anime.

Manga Gantz ima već dva live-action filma snimljena 2011. godine.

Del Toro takođe planira televizijsku adaptaciju mange Monster autora Naoki Urasawa-e za televizijsku kuću HBO. Poslao je scenario za pilot seriju u maju 2013.godine.

Нема коментара:

Постави коментар